Wednesday, April 18, 2012

Paris in springtime


Avec Pâques, des visiteurs chez nous et les vacances scolaires, ca fait deux semaines très chargées. Mon petit blog m'a manqué. J'espère que vous avez passé des bonnes vacances de Paques.

On est allé à Paris pour Pâques pour rester chez ma belle-famille. Quel bonheur de les voir, de visiter Paris et de passer du temps rien que tous les deux - une nouveauté pour nous! Les enfants ont passé un super moment avec leurs grandparents. Oui!

Bientôt je vous montrerai une de mes rues préférées de Paris..

It's been a busy couple of weeks what with Easter, friends visiting and school holidays and I have missed my little blog. I hope you've been having a lovely couple of weeks. 

We went to Paris for Easter to stay with my husband's family. We had such a lovely time seeing family, visiting Paris and - new for us - enjoying some time just the two of us in Paris while the children had lots of fun with their grandparents. Yes!

Coming soon - I'll show you one of my favourite streets in Paris...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...